2 iun. 2017

Cărțile pe care le-am achiziționat/primit în luna mai


Deoarece a trecut luna mai, am zis să vă arăt și vouă cu ce cărți s-a îmbogățit biblioteca mea. 
Unele cărți le-am achiziționat eu, altele au fost trimise de noii colaboratori ai blogului și țin să le mulțumesc încă o dată! 
Acum, hai să vă arăt cărțuliile! 


-Achiziționate de pe elefant.ro-



  • Și mă întunec, de Kiersten White 
  • Întoarcerea, de Jennifer L.Armentrout - citește recenzia
  • Prințesa de hârtie, de Erin Watt
  • Lumea de apoi, de Susan Ee
  • Sabia de sticlă, de Victoria Aveyard
  • Dumplin, de Julie Murphy
  • Vremuri de sânge și străluciri de stele, de Laini Taylor

-Primite de la Editura Corint-



-Primite de la Editura Booklet Fiction-



 -Primită de la Editura Gama-



  • Tocilara, de Holly Smale


Acestea sunt cărțile noi în biblioteca mea din luna mai. Voi ce cărți ați achiziționat?

2 comentarii:

  1. cate minunatii! eu am doar Legenda si Transgalactica.

    RăspundețiȘtergere
  2. O adevărată colecție ! Felicitări ! Cartea de la editura Gama îmi face și mie cu ochiul ;) Dar toate sunt superbe

    RăspundețiȘtergere