5 iul. 2017

Cărțile pe care le-am achiziționat/primit în luna iunie


Luna iunie s-a încheiat, așa că m-am gândit să fac un nou articol cu noutățile din biblioteca mea. 
Unele cărți le-am primit de la edituri, altele le-am achiziționat eu.

-Primite de la Editura Herg Benet-



-Primite de la Editura Quantum-



  • Ephialte, de Cristinne C.C.
  • Nebunul alb, de Allex Trușcă
  • Urlet în tăcere, de Marina Neagu
  • Te văd!, de Marina Neagu

-Achiziționate de mine-



  • Salut, rămas bun și tot ce se întâmplă între ele, de Jennifer E. Smith
  • Flower, de Elizabeth Craft & Shea Olsen
  • Vocea lui Archer, de Mia Sheridan - citește recenzia



Acestea sunt cărțile noi din biblioteca mea. Voi ce cărți ați achiziționat luna aceasta?


3 comentarii:

  1. Uuuuu!!<3<3 la unele ai facut recenzia in aceasta luna. Pai am avhizitionat nu chiar in iulie, dar in iunie Regina rosie, superba, si Everything everything. Ambele mi au plăcut extrem de mult. Si acum mai spre final, Sabia de sticla si Pecetea mortii, pe care nu am apucat sa le citesc întrucât termin Orasul focului ceresc si plaaang pentru ca TMI a ajuns seria mea preferata. Nu am crezut ca o sa ma atasez asa de tare de o serie, sau de niste personaje ca Jace, Clary si restul. Am vrut sa mi le cumpăr, dar am sfarsit citindu le de la biblioteca. Nu am mai avut răbdare. Dar sigur o sa cumpăr seria, aceea in engleza care are pe cotor imagini cu personajeleee💕💕💕 tie ti a plăcut seria?

    RăspundețiȘtergere
  2. A fost o lună bogată și pentru tine, din ce văd eu! Fiindcă a fost ziua mea, am primit și eu multe cărți. A fost și ziua Elefantului și nu am rezistat tentației de a-mi lua cărți. Astfel am ajuns la 25 de cărți noi în luna iunie și sunt mai mult decât entuziasmată de acest lucru. De ziua mea am primit trilogia O tragedie americană, Anna în veșmânt de sânge (abia aștept să o citesc) și Sora pierdută (am auzit că este un thriller genial). Iar de pe Elefant mi-am luat Casa îngerilor, Sora lui Caroline, Ultima scrisoare de dragoste, Europa și volumul 2 al seriei Alegerea: Elita. Iar restul o să le arăt în book haul-ul care trebuie să apară pe blog. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. o lista foarte bogata si cu siguranta ai avut o luna foarte placuta in compania lor. Sper sa reusesti sa le citesti pe toate si sa impartasesti si cu noi parerile tale

    RăspundețiȘtergere