9 sept. 2017

Recenzie - „Amantul” de Jodi Ellen Malpas


Titlu: Amantul
Autoare: Jodi Ellen Malpas
Editura: Trei
Colecția: Eroscop
Nr. de pagini: 544
Seria/trilogia: Amantul
Disponibilăaici.
Sponsorizare: Diverta

Vă spun sincer că am citit această carte din pură curiozitate. Este primul roman din 2017 la care aș fi renunțat fără ezitare încă din primele cinci capitole. De fapt, am avut impulsul de a renunța de vreo trei ori, însă am zis să o termin că poate se va schimba pe parcurs.
O să vă explic în detaliu de ce nu mi-a plăcut și poate veți înțelege și revolta mea asupra acestei cărți care a fost atât de promovată.
Eu citesc multe cărți de dragoste/erotice și chiar dacă am șaisprezece ani, asta nu înseamnă că sunt o fată timidă, care se ascunde de obscenități. Nici pe departe! Sunt exact opusul și îmi place să descopăr și să citesc "lucruri interzise" dacă vreți să-i spuneți așa.

Am citit Cincizeci de umbre ale lui Grey, Crossfire, seria Străzile, seria ticălosul seducător și multe alte cărți erotice care mi-au plăcut. Au avut un curs firesc, o poveste plăcută în spatele personajelor, iar în fiecare roman am descoperit câte ceva nou (și nu mă refer aici la partea sexuală), ci la trecutul persoanjelor și lecțiile pe care le-au dobândit din unele situații nefavorabile.

Revenind la Amantul, o regăsim în centru pe Ava O' Shea, protagonista cărții, o fată frumoasă, deșteaptă (și nebună după sexul cu Jesse) este designer de interior. Tânăra fermecătoare realizează lucruri incredibile și le finalizează cu mare succes, de aceea este extrem de "cerută" pentru astfel de lucrări. Tocmai ieșită dintr-o relație toxică în care partenerul o înșela, Ava primește un nou proiect: un conac. Însă lucrurile nu stau exact așa, iar atunci când îl întâlnește pe proprietar, Ava noastră trebuie să ia o decizie grea.


Să accepte, -asta însemnând că acceptă să rămână lângă ispită- sau să plece.
Oare ce va alege?
Jesse Ward, frumos de întorc toate femeile capul după el, indecent de bogat, un playboy înfumurat, deține conacul ce o face pe Ava să aibe, incă de la început rețineri în privința prezenței sale în acel Conac.
Atunci când o zărește pe Ava, acesta devine deosebit de atent și nemaipomenit de atras de aceasta.

Însă Eva reprezintă un tip de femeie care nu se lasă ușor, deși extrem de atrasă de afemeiat, aceasta încearcă să stea cât mă departe de el, dar nu va reuși.
Ea încăpățânată, el încăpățânat și astfel se naște o frumoasă poveste de dragoste plină cu "peripeții".
După ce ea tot fuge de el, cei doi se întâlnesc la deschiderea unui complex de apartamente de lux pe care Ava le-a decorat. Prima oprire desigur a fost apartamentul luxos al lui Jesse în care s-au "distrat", apoi a urmat din nou o serie de temeri din partea ei, o fugă nereușită și din nou o împăcare memorabilă.

Sincer la început credeam că ea fuge doar pentru plăcere, dar îi era frică că el o folosește.
Și ehh...cartea are 542 de pagini și în toate doar asta am citit, "împăcări memorabile" care m-au plictisit maxim. Doar la final am aflat ceva ce am intuit încă de la început, dar vă las să descoperiți singuri.
Eu încă sper că celelalte două volume să fie diferite, să aflu din ce cauză are cicatricea Jesse, să știu de ce îi este frică lui să iubească... ce e de fapt cu Conacul și cu multe altele lucruri.

Recomand această carte pentru partidele de sex/dragoste sălbatice, pentru protagoniștii încăpățânați și foarte dornici de sex. Dacă vă place, eu zic să o citiți. Gusturile nu se discută. Lectură plăcută!



Romanul recenzat a fost oferit de către librăria online Diverta, în urma colaborării cu aceasta. 
Vă invit să vizitați site-ul lor și să aflați ce reduceri au, deoarece au prețuri foarte bune.
Sunt sigură că veți găsi măcar o carte pe placul vostru.

Achiziționează Amantul, de Jodi Ellen Malpas, de aici.

Un comentariu:

  1. Gostei do blogue, voltarei mais vezes. Minha literatura é mais complicada, talvez, não me importo muito com a história mas com os personagens e com a forma. Acho que literatura é a arte de combinar palavras.

    RăspundețiȘtergere