25 sept. 2017

Recenzie - „Înger sub acoperire” de Lavinia Fulga

   
   Titlu: Înger sub acoperire
    Autoare: Lavinia Fulga
    Editura: Letras
    Serie: Brooklyn College
    Nr. de pagini: 372
    Disponibilăaici.
    Rating: ★★★★




- Jayden, să nu îndrăznești...
- Îmi pare rău, Sydney. Ți-am dat atâtea ocazii să mă părăsești. Știam că mai devreme sau mai târziu, trecutul mă va ajunge din urmă.
- Jayden!
-Îți dăruiesc ceva ce n-am să pot avea eu vreodată.
-Jayden, te rog!
-Îți redau libertatea, Sydney!

Ferm convins ca n-o sa mai poata iubi pe altcineva, lui Jayden Turner ii trece prin cap ca poate de asta a fost creat: sa fie singur. Un singur telefon, neprevazut, ii poate schimba cursul vietii. “ Oare incep sa simt ceva pentru ea? Nu, nu sunt bun pentru ea. Niciodata nu o sa fiu. Nu pot fi cine vrea ea sa fiu. Nu pot fi cine vreau eu sa fiu pentru ea.”Va reusi Sydney sa stearga imposibilul din dicționarul lui?
Lupți pentru a scăpa de sub sclavia trecutului, însă tot ceea ce reușești să faci este să îndepărtezi toate ființele dragi, care își doresc să fie alături de tine.Înger sub acoperire, este primul volum din din seria Brooklyn Colllege, un volum pe care l-am citit în câteva zile. Are o acțiune alertă, fapt ce mi-a arătat că autoarea nu este genul de persoana căruia să-i placă detaliile inutile. Personajele sunt construite și "codimentate" exact atât cât trebuie, conflictele și trecutul personajelor adaugă acestui roman seriozitate și prosperitate. O carte pe care o recomand într-o seara liniștită de toamnă.
"NU mai pot continua așa, Syd. O relație de la distanță nu va merge. Te rog, nu te supăra pe mine."
Sydney Campbell, o fată frumoasă și deșteaptă este pe punctul de a se prăbuși, din nou. Viața îi oferă mereu câte o lovitura atunci când se așteaptă mai puțin.
Iar când Sean se desparte de ea, printr-un mesaj, Syd decide că e mai bine să-l uite. Oare va reuși?
Îl întâlnește pe Jayden Turner, arogantul de pe două roți care îi stârnește curiozitatea lui Syd. Boboaca începe să aibă sentimente pentru frumosul Jayden, însă nu știe că acesta nu i-ar putea niciodată oferi dragostea pe care o caută de atâta timp. Trecutul îl ține captiv într-o bulă temporală pe care nimeni nu o putea sparge.

"Încerc să mă gândesc la ceva frumos, mai fost, și nu la cei care au plecat, rând pe rând din viața mea. Mama a fost prima care m-a părăsit, apoi tata, după care a urmat Sean. Iar acum, el, Jayden."
Jayden Turner, bărbatul arogant și al naibii de frumos care este păzit de demonii durerii și a suferinței. Are tatuat pe corp, toate regulile de la care nu se abate niciodată, asta până când Andrew Campbell îl sună și îl roagă să devină umbra surorii sale, care abia a ajunsese la colegiu.
Cassidy este fata care l-a trădat pe Jayden, o fată care l-a transformat într-un corp pustiu, care nu poate să simtă căldură iubirii. După ce l-a înșelat cu un prieten, după ce a rămas însărcinată neştind cine e tatăl copilului, aceasta a decis să întrerupă sarcina, iar pentru Jayden, gândul că ar fi putut fi tată i-a întunecat rațiunea.
Plin de întuneric, pustiu din toate punctele de vedere, Syd reușește să-l aducă pe calea luminii, dar când ajung într-un punct, acesta dă din nou înapoi. Oare să-i fie frică oare că boboaca lui l-ar putea repara?

"Mă blestem în gând pentru că, chiar dacă nu mi-a arătat niciodată, știu ca prin acțiunile mele o dezamăgesc constant. Așa cum am dezamăgit-o și pe Sydney."
Recomand acestă carte care devine pe parcurs o lectură captivantă, are un aer străin, o idee foarte bună și o copertă extrem de frumoasă.
Sunt sigură că va fi pe placul celor care citesc mult romance.

Achiziționează Înger sub acoperire de Lavinia Fulga de aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu