20 mar. 2018

Interviu cu Lorena Lenn, autoarea cărții „Când trecutul revine”


Cum am citit cartea Lorenei Lenn în mai puțin de douăzeci și patru de ore, iar curiozitatea a atins cote maxime, m-am gândit să o supun pe autoare la un mic interogatoriu despre cartea acesteia, dar și despre viață și iubire în general.
Astăzi este despre Când trecutul revine de Lorena Lenn.


Descrierea autoarei:
~Am 29 de ani, îmi plac cărțile, muzica, dansul, plimbările în natură și principiile. Ceea ce îmi doresc să transmit prin intermediul poveștilor de dragoste pe care le scriu este puterea pe care o are iubirea de a schimba totul în viața celor care apare. Scriu încă de când eram în gimnaziu, fiind pasionată de romanele de dragoste pe care le citeam la vremea aceea. Îmi doresc ca oamenii să nu uite să viseze, să zâmbească și să iubească sincer și frumos. Fie ca dragostea să lumineze viețile noastre pentru totdeauna!
Sper să vă placă ceea ce scriu!
Sunteți minunați!
Cu drag, Lorena Lenn

Dacă dragostea te cheamă, urmeaz-o chiar dacă drumurile ei sunt grele şi abrupte. - Khalil Gibran

1. Cum a apărut ideea cărții Când trecutul revine?
Ideea cărții Când trecutul revine a apărut când eram în liceu, în urma unui vis pe care l-am avut. În acel vis apărea un băiat tânăr, brunet, frumos, cu ochi căprui, care nu mi-a spus niciun cuvânt, în schimb m-a ajutat să traversez. Acum interpretez în alt mod visul respectiv: e ca și cum el m-ar fi ajutat să trec într-o altă etapă a vieții mele, pentru ca paisprezece ani mai târziu să reușesc să îmi văd visul împlinit, și anume acela de a publica ceea ce scriu. Un alt lucru interesant și frumos în legătură cu acel vis este faptul că, la scurt timp după aceea, l-am întâlnit pe cel care avea să-mi devină soț.

2. Ai ajuns vreodată în punctul în care unul dintre personajele tale te-au enervat atât de mult încât nu ai mai vrut sa continui cartea?

Nu. Îmi place să finalizez ceea ce încep.

3. Ce te motivează sa scrii?

Pasiunea pentru această activitate, care este una dintre preferatele mele. Îmi place enorm de mult să scriu, iar încurajările celor care mă susțin mă ajută să continui.

4. Personajul tău feminin, Kelly, pune fericirea altuia mai presus decât a ei. De ce face acest lucru când iubirea ei e la doi pași de ea?

Kelly acționează astfel deoarece simțul onoarei, dar și al datoriei, precum și dorința de a nu-i provoca suferință lui Ryan o determină să-l respingă cu înverșunare pe Rashid. Mai trebuie menționat și faptul că ei îi era teamă să se lase în voia iubirii pentru ca apoi Rashid să plece din viața ei, făcând-o astfel să sufere (asta își imagina ea că se va întâmpla dacă îl acceptă pe Rashid)

5. Ai scris cărți ce se bazează pe un vis pe care l-ai avut?

Da, aceasta este cartea.

Citat~~~
-Dacă dansez cu tine, îmi promiți că nu te vei comporta ca ei? zise ea privindu-l cu speranță. -Nu m-aș comporta ca ei niciodată, habibati, îi zise Rashid luând-o de mână și privind-o ciudat, doar așa putea descrie ea privirea lui misterioasă.

6. Cat de mult te-a ajutat faptul ca ai postat pe platforma Wattpad și Tellarz? Ce impact a avut asupra ta?


Am descoperit pentru început platforma wattpad, în încercarea de a ajunge într-un fel în atenția celor care citesc. Mai târziu, am scris și în cadrul platformei Tellarz. Aceste două platforme au reprezentat o modalitate de expunere a lucrărilor mele și mă bucur că am reușit să obțin, la un moment dat, multe vizualizări, mai ales pe wattpad. Impactul acestor două platforme a fost și este unul benefic și mă bucur că am avut și am în continuare această oportunitate. Comentariile, încurajările, dar și observațiile celor care îmi scriau și îmi scriu chiar și în prezent mă bucură și mă ajută să mă dezvolt în această direcție artistică, a scrisului. 🙂


7. Ce carte te-a marcat și de ce?

Îmi aduc aminte cu drag de Manualul războinicului luminii, carte scrisă de Paulo Coelho, care e un fel de colecție de sfaturi valoroase. Este o carte pe care o apreciez enorm și pe care o recomand.


8. Cum îți vizualizezi viitorul în ceea ce privește statutul de scriitoare?


Nu pot decât să sper că ceea ce scriu va ajunge la sufletele oamenilor și că le va readuce speranța și iubirea, dar și că îi va face să zâmbească și să aibă o stare de bine ❤
Citat~ "Vreau doar să știi că nu te va iubi nimeni niciodată așa cum te iubesc eu!"

9. Te-a marcat ceva din copilăria ta atât de tare încât sa așterni pe foaie acest lucru, dar și să o împărtășești cu alții?

Sigur că avem cu toții o poveste de viață, cu întâmplări diverse. Îmi place să spun că și în cazul romanelor pe care le scriu se întâmplă la fel ca în cazul legendelor: există un sâmbure de adevăr... 🙂

10. În carte, Rashid este bărbatul cu personalitate puternică ce își dorește cu orice preț să o aibă lângă el pe frumoasa lui iubire din copilărie. L-ai construit după un tipar din realitate?

Da, Rashid își dorește cu siguranță acest lucru. Când am ''construit'' acest personaj, am căutat pur și simplu pe internet actori arabi, și, căutându-l pe singurul actor arab pe care îl știam, pe Omar Borkan, am ajuns la el, la frumosul Imran Abbas, dacă pot să dezvălui acest lucru. 🙂

Iar ca sa închei acest frumos interviu, te provoc să ne spui un secret despre tine...
În încheiere, fiind rugată să destăinui ceva despre mine, un lucru neștiut de multă lume, voi mărturisi faptul că îmi plac foarte mult pisicile negre. Poate de aceea am două astfel de pisici 🙂
Mulțumesc echipei The Fictional Universe, dar și vouă, cititorilor!
Cu drag, Lorena Lenn
Știi cum e să îi cauți chipul în fiecare persoană pe care o cunoști și totuși să știi că nimeni nu e ca acel cineva, fiindcă acel cineva e unic pentru tine? Să cauți printre amintiri pentru a retrăi senzația pe care ai avut-o cândva? Să simți că doar cu o privire și un zâmbet din partea acelei persoane ți s-ar lumina ziua?


Poți achiziționa cartea Lorenei Lenn, Când trecutul revine de aici. 

Am realizat și o recenzie a acestei cărți. 
Click aici pentru a vedea părerea mea despre roman.
                                                                                                                             


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu