5 apr. 2018

„Amantele trecutului” – Îndrăgostită de un bărbat, dar și de o femeie

Titlu: Amantele trecutului
   Autoare: Alexandra Gheorghe
   Editura: Stylished
An apariție: 2017
   Nr. de pagini:  272
   Disponibilă: aici
   Rating: ★★★★
Nu aș fi crezut că o să-mi placă atât de mult această carte. Amantele trecutului a fost pentru mine o surpriză cu adevărat plăcută, poate pentru că până în acest moment nu am mai citit o carte cu un asemenea subiect, dar mai ales pentru faptul că sunt dezbătute teme care îți pun la încercare nu doar sufletul, ci și rațiunea.

Trebuie să recunosc că după copertă și titlu, nu am putut anticipa ce ne-a pregătit scriitoarea. Abia după ce am parcurs un capitol, mi-am dat seama ce se ascunde între coperta incitantă şi provocatoare. Câte secrete, confesiuni și realități se preling printre rânduri. Cu câtă senzualitate, pasiune și amor sunt parfumate paginile, dar și cât de autentic este textul în sine. Da, aceasta este cartea anului pentru mine și mă bucur că este scrisă de un autor român!  

Știi că până și cuvintele astea pe care le scriu acum nu le scriu eu? Ci inima mea. 

Iubirea cere sacrificii, iar atunci când iubești sau crezi că iubești, te conformezi și încerci pentru bună-starea amândurora să te modelezi după celălalt. Așa se întâmplă și cu protagonista noastră, care se confruntă cu dorul de el și cu așteptarea de a se revedea, dar și cu dorințele obscure și pasionale pe care încearcă să le ascundă.

Marile călătorii dintr-un capăt în altul, fugind după o nouă viață şi după noi visuri, alături de persoana iubită, o fac pe Svetlana să renunțe la Ea, la buna sa prietenă. Sau între cele două prietene se întâmplă ceva mai mult decât o simplă amiciție? 

Ai schimbat mai multe apartamente față de câți bărbați am schimbat eu. Măcar dacă te-ar fi reluat câte unul în fiecare. Dar așa, tot numai cu el...

Căldura din apartament împletită cu vinul și cadrul erotic a celor două femei îmbrăcate sumar, le fac să-şi dorească o scurtă aventură. Vinul le amorțește gândirea și le intensifică sentimentele, ajungând astfel să se dorească reciproc. Deși Svetlana, pentru o clipă, se lasă pradă atracției și dulcele gust al păcatului o învăluie, ea refuză în cele din urmă să facă dragoste cu frumoasa Katia. 

Cum poate o femeie să mă facă să mă simt astfel? Cum poate exista chimia aceasta? 

Să fii atrasă și de bărbați, dar şi de femei, a fost și va rămâne un subiect tabu în această societate, care te condamnă judecând doar exteriorul, nu și ceea ce reprezinți și simți ca persoană. Mi-a plăcut acest aspect, dar cel mai mult mi-a plăcut faptul că există acele bariere invizibile care împiedică senzația şi sentimentul de frică şi care nu te lasă să te pierzi pe tine însăți ca persoană, sau mai bine spus, să nu te pierzi în fața celorlalți.

Orașul nou îi trezește amintiri din copilărie Svetlanei, iar partidele de sex dintre ea și Marcus o fac pe aceasta să uite pentru un moment de Katia. Dar oare e bine să asculte sfaturile iubitului și să trăiască acea pasiune?  

Amantele trecutului este un roman erotic din toate punctele de vedere, dar unul extrem de bine scris, în care se pune accent şi pe trăirile interioare, şi nu doar pe dorințele fizice. Svetlanei nu îi este frică să încerce lucruri noi, iar asta o face să fie o persoană curajoasă. Chiar și cu Marcus lângă ea, aceasta simte nevoia de a iubi și de a se lasă pradă atracției pe care o are, fie cu bărbați, fie cu femei. Îmi place  senzualitatea pe care o emană și . 

Da, chiar este un roman bun și vă recomand să o descoperiți pe eroina noastră, care va face alegeri de care nu va fi mandră, care se va lovi de bariere, dar care va trece peste ele.

Mă bei în avânturi? Gând după gând? Sau, spune iubire, cât de perfidă îți sunt?


Achiziționează Amantele trecutului de Alexandra Gheorghe de aici.

                                                                                                                              


Un comentariu:

  1. Contactați medicul DAWN dacă aveți nevoie de ritualul de curățare,
    Vrajă de dragoste pentru a-ți face partenerul să te iubească. Vrajă de dragoste pentru a-ți face partenerul să se întoarcă la tine,
    Ritual pentru a ramane insarcinata rapid. Ritual pentru noroc, ritual pentru vindecarea bolilor și recuperarea bunurilor furate.
    Doar oamenii serioși ar trebui să-l contacteze pe Whatsapp:, a ajutat o mulțime de oameni.
    (+2349046229159)

    RăspundețiȘtergere