15 apr. 2018

„Cele treisprezece chipuri ale lunii” ― O aventură memorabilă

Titlu: Cele treisprezece chipuri ale lunii
   Autoare: Charles Frazier
   Editura: Polirom
   Nr. de pagini: 600
   Disponibilă: aici
   Rating: ★★★★
Cele treisprezece chipuri ale lunii de Charles Frazier a fost pentru mine o adevărată provocare. Trebuie să recunosc că nu am mai citit cărți de acest gen, iar aceasta pur și simplu m-a catapultat într-o lume care nu credeam că o voi vedea prin ochii unor persoanjelor.

M-a uimit ideea cărții, puterea personajului principal, prin câte provocări a trecut, dar și acea iubire pe care a simtit-o toată viața pentru o singură femeie pe care a pierdut-o, dar a
și câștigat-o, apoi iar a pierdut-o și ciclul continuă la nesfârșit...

Să n-ai somn
Să n-ai somn și să te gândești la mine.
Să mă vrei.
Doar pe mine.

Această carte chiar merită cititși. Cu siguranță vă veți pierde printre rândurile acesteia și veți face
parte din ea până la ultimul cuvânt, din ultima fraza, din ultimul aliniat. O

Cele treisprezece chipuri ale lunii îi prezintă pe Will Cooper, personajul care înfruntă totul cu demnitate și alege să se educe singur prin sălbăticie, alături de hoți, clanuri și oameni, care îi oferă confortul de acasă.

Will trece prin greutățile vieții încă de mic, mama îi moare de o boală gravă, iar tatăl într-un accident. Toată viața lui e dată peste cap, însă unchiul lui îi va lua averea și îl va trimite la 12 ani ca slugă timp de 7 ani.

Drumul până unde trebuie sa ajungă este foarte lung, alături de un cap, o cheie și o hartă și ceva mâncare. Acesta pleacă la drum
pentru a se conforma unui lucru pentru care nu e vinovat.


Tărâmul acela ne cheamă.
Îl simt cum mă atrage, la fel ca pe noi toți.

Pe drum, calul său este furat, iar acesta are chef să se joace un pic cu hoții, așa ca joacă cu șeful bandei
cărți și câștigă, iar drept recompensă primește o fată, de care se îndrăgostește treptat.


Mi-a plăcut faptul că acest personaj este unul puternic, unul care încearcă s
ă se modeleze și să învețe

"din mers", este băiatul care devine din om sărac, un om bogat și din nou la fel, dintr-un copil care iubește într-un bărbat care iubește aceeași femeie. Timpul nu îi "spală" personalitatea, deci rămâne constant acel Will din copilărie.

E o idee proastă să trăiești prea mult. Puțini oameni duc bine povara asta.

Un alt lucru care mi-a plăcut a fost povestea, care m-a surprins, de mult timp nu am mai fost surprinsa de o carte, poate pentru că nu am citit cărți cu un asemenea subiect? Tot ce e posibil, dar l-am simțit pe Will și am încercat să îl înțeleg și mai bine, atunci când ajunge la magazinul unde trebuie să lucreze timp de 7 ani.

Am vrut să îi înțeleg alegerile, să îl înțeleg în profunzime pe el, iar faptul că iubita sa, sau mai bine zis femeia pe care o iubește, Claire, e căsătorită cu șeful bandei, nu îl opreste în a o iubi. E fascinant!

Drumul lui nu se încheie aici, Will traversează lumea pentru a fi împlinit și vă invit să o traversați alături de el pentru că sunt singură că nu veți regreta! O carte fenomenală pe care nu ar trebui să o ratați! Lectură plăcută!

Despre noaptea aceea nu mai rămâne de spus mare lucru, decât că am descălecat și ne-am sărutat foarte, foarte multă vreme.

Imagini pentru libmag
Dacă doriți să achiziționați cărți la prețuri mici, vă recomand să accesați site-ul celor de la Libmag, o librărie online unde găsiți o gamă largă de titluri.
Spor la cumpărături!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu